שאריות מהבחירות • מרזל דורש מאבידן ארבע מאות אלף ש"ח

ארי וידר No Comments on שאריות מהבחירות • מרזל דורש מאבידן ארבע מאות אלף ש"ח
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מספיחי הבחירות: פעילי הימין ברוך מרזל, ד"ר מיכאל בן ארי ועו"ד איתמר בן גביר הגישו תביעה לבית משפט השלום בירושלים נגד איש ש"ס יהודה אבידן בו דורשים ממנו פיצוי של ארבע מאות אלף ש"ח וכן פרסום הבהרה והתנצלות על כך שאבידן טען כי הם הפגינו מול ביתו של הרב עובדיה ופגעו בו.

בכתב התביעה נטען: "בעת קרות האירועים, היו התובעים חברים במפלגת "עוצמה יהודית" – אשר  התמודדה בבחירות לכנסת ה-20 שנערכו ביום 17.3.2015, במסגרת סיעת "יחד", שהעומד בראשה – מר אליהו ישי, שימש כשליחו הנאמן של הרב עובדיה יוסף זצ"ל בכנסת. ואילו הנתבע הינו דמות ציבורית מוכרת, פעיל בתנועת ש"ס, נציג וועדת הבחירות מטעמה ובעל עיסוקים ציבוריים שונים".

בפרק העובדתי של כתב התביעה נכתב כי במהלך ראיון של מרזל ברדיו, עלה לשידור אבידן וטען כי "מרזל רדף את הרב עובדיה". מרזל השיב לאבידן כי הוא משקר, וכי מעולם לא הפגין נגד הרב עובדיה ואף סיפר על הקשר שהיה לו עם הרב שכיבד את מרזל הרעיף עליו אהבה ושיבח אותו פעמים רבות, אלא שאבידן למשמע אלה, טען כי המחנה של מרזל, בן ארי, ובן גביר הפגינו מול הרב עובדיה.

בשלב זה עלה לשידור עו"ד בן גביר ואמר כי: "בקצרה תראה אני מבין שיהודה אבידן ממשיך בסחבקייה שהייתה לו במהלך כל הדיונים בוועדה גם עם נציגי יש עתיד וגם עם נציגי מר"צ, הוא כנראה בחר לו להיות הסמן השמאלני של הציבור החרדי זה בסדר, אבל אסור לו להשמיץ ואסור לו לומר דברי לשון הרע. שמעתי את השידור שהוא מתחיל לדבר שברוך מרזל הפגין מול הבית של הרב עובדיה וכשברוך אמר לו "שקרן שקרן זה דיבה", פתאום אבידן תיקן את עצמו ואמר "לא לא לא זה המחנה שלך" וכשאלתם אותו מי זה "המחנה" אז הוא אמר "איתמר בן גביר", אז גם איתמר בן גביר לא הפגין מול הבית של הרב עובדיה ויהודה אבידן יש לו … עד מוצאי שבת כדי לעלות לשידור ולהתנצל. במידה והוא לא מתנצל אני הולך לקחת אותו לבית המשפט לתביעת דיבה, הוא צריך להבין שאי אפשר לשקר ואי אפשר לומר דברים של השמצה…".

למרות דברים אלה והאולטימטום שניתן לו אבידן לא התנצל ואף לא הגיב למכתב שנשלח אליו על ידי משרד עורכי הדין בן גביר – בדרישה לפיצוי בגין אמירת דברי השקר כלפי מרזל בן ארי ובן גביר. בפרק המשפטי לכתב התביעה נטען כי כתוצאה מדברים אלה נגרם נזק קשה מאוד לפעילותם הציבורית של השלושה וכי בין הנזקים שנגרמו מפלגת יחד שמרזל היה אחד מהמועמדים שלה לא עברה את אחוז החסימה.

בין היתר נטען כי בדבריו עבר אבידן על חוק איסור לשון הרע וגרם להשפלתם של התובעים בעיני הבריות ועשה אותם מטרה לשנאה בוז ולעג מצידם, עוד נטען כי דבריו של אבידן פגעו במשרתם ומשלח ידם של התובעים, וכי אין פרסום הדברים חודש לפני הבחירות לכנסת, נועד כדי לפגוע בבחירה למפלגת יחד. התובעים דורשים מאבידן לפצותם בסכום של ארבע מאות אלף שח וכותבים כי סכום הנזק שנגרם גדול מהסכום בו נקבו, אך הם מעמידים את הסכום רק מטעמי אגרה.

תגובת אבידן לאתר 'קול חי: "טרם קיבלתי את כתב התביעה. כשאקבל אגיב כמקובל".



0 תגובות